2022_23
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Direcció d'Empreses (2016)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2022_23
Assignatura (*) ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING Codi 16665103
Ensenyament
Direcció d'Empreses (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
4.5 Obligatòria Primer 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RYAN , GERARD ANTHONY
Adreça electrònica gerard.ryan@urv.cat
Professors/es
RYAN , GERARD ANTHONY
Web http://www.jaumegene.com
Descripció general i informació rellevant

Aquesta assignatura representa és una profunda introducció al món del màrqueting. Examina la presència i el paper del màrqueting a la societat contemporània, els seus orígens històrics, evolució i desenvolupament, la naturalesa del màrqueting com a disciplina acadèmica i com a funció pràctica en la gestió estratègica de l'empresa. Examina la indústria del màrqueting, les seves sortides professionals i subdisciplines. El curs posa especial èmfasi en els aspectes creatius del màrqueting, així com en el procés estratègic de màrqueting, començant per l'entorn de màrqueting, seguit per l'anàlisi del consumidor, una introducció a la investigació dels mercats, i el desenvolupament d'estratègies de segmentació i posicionament.  A més, l'assignatura examina els desenvolupaments actuals i emergents, introdueix els estudiants al màrqueting digital i electrònic i considera les implicacions d'operar en un entorn intercultural.

Aquesta assignatura està adreçada a estudiants de màster i requereix una comprensió i una apreciació tant acadèmica/científica com pràctica/empresarial del paper del màrqueting.

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent