Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Mercats Internacionals (2016) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL | Codi | 16675105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Bourdieu, P., Language and symbolic power, 1991, Harvard University Press Chimamanda Ngozi Adichi, The Danger of a Single Story, 2009, TedGlobal Hudson, R. A., Sociolinguistics, 1996, Cambridge university press Hoffman, E. and Verdooren, A., Diversity Competence: Cultures Don’t Meet, People Do, 2019, CABI |
* Neill, Conor; Mueck, Florian; Leggett, Brian O'Connor. Effective Evaluation of Spoken Communication: A checklist for evaluating speaker performance. 06/2010. IESE
*Neill, Conor; Leggett, Brian O'Connor, The Art of Persuasive Communications: Excellent Public Speaking. 03/2010. IESE |
|
Complementària | |