Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Mercats Internacionals (2016) |
Assignatures |
ANGLÈS PER A NEGOCIS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ANGLÈS PER A NEGOCIS | Codi | 16675201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
, Oxford Dictionary of Business English, Tuck, Allene, Oxford University Press, 1993 , Longman Business English Dictionary, Murphy, Michael; Mascull, Bill, Pearson Education Limited, 2000 Bellows, S., Personalities, , 2016 • Latham, G.P., Saari, L. M., Pursell, E. D., & Campion, M. A., The situational interview, The Journal of Applied Psychology, 65(4), 1980 • Lusk, L & Wordon, S., 333 Idioms and Phrases for Business Including 3 Examples for Each., , 2014 • Young, T. & Holland, J.R.,, Rethinking the Sales Cycle: How Superior Sellers Embrace the Buying Cycle to Achieve a Sustainable and Competitive Advantage. McGraw-Hill Education., 2009, |
Complementària | |
· Europass CV: https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv · LinkedIn: https://linkedin.com · DISC Assessment, Truit Personality Test: https://www.truity.com/test/disc-personality-test |