Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
HABILITATS DEL JURISTA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | HABILITATS DEL JURISTA | Codi | 16914004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
http://www.urv.cat http://moodle.urv.net Web del Servei de Biblioteca i Documentació: http://www.urv.net/biblioteca/ TILT: Les fonts d’informació. http://bibliotecnica.upc.es/tilt/module1/tilt.htm Tutorial InfoSphere: http://www.bibliotheques.uqam.ca/InfoSphere/ Tutorial EskillsPlus: http://www.une.edu.au/library/eskillsplus/index.php Tutorial Iexpertutor: http://www.urv.cat/man/tutorial/ ABASCAL, M. D. y otros (1993): Hablar y escuchar, Barcelona, Octaedro. ALARCOS LLORACH, E. (1994): Gramática de la lengua española, Madrid, Espasa-Calpe. ALVAREZ, M. (1993): Tipos de escrito I: narración y descripción. Madrid. Arco Libros, (1994): Tipos de escrito II: exposición y argumentación. Madrid. Arco Libros BADIA i MARGARIT, A.M (1995): Gramàtica de la llengua catalana: descriptiva, normativa, diatòpica, diastràtica, Barcelona, Proa CAÑAS, J. (1997): Hablemos juntos, Barcelona, Octaedro. CASSANY, D. (2005): Describir el escribir. Cómo se aprende a escribir, Barcelona. Paidós. CASSANY, D. (2004). Reparar la escriptura. Didàctica de la correcció de l’escrit, Barcelona,Graó. CASSANY, D. (2002): La cuina de l’escriptura. Barcelona: Empúries. CASSANY, D., LUNA, M. y SANZ, G. (1991): 44 Exercicis per a un curs d’expressió escrita Guía para hablar en público. Método completo y práctico para las más diversas situaciones . Madrid. Alianza Cine y Comunicación Comprensión y redacción de textos,
L. (Ed.), Knowing, Learning, and Instruction. Essays in Honor of Robert Glaser.
Jones S. (1996) Developing a Learning Culture. Empowering People to deliver quality, innovation and long-term success. London, McGrow-Hill Book Co. Jonson, D. W. R. T. Johnson, y K. A. Johnson (1991) Active Learning: Cooperation in the College Classroom, Edina , Minnesota : Interactive Book Company. Monereo, C. (coord). (2001) Ser estratégico y autónomo aprendiendo: unidades didácticas de enseñanza estratégica. Barcelona : Graó. Slavin, R. (1986) Learning to Cooperate, Cooperating in Learning. New York Lamo de Espinosa, E. (1990) La sociedad reflexiva. Sujeto y objeto del conocimiento sociológico. Madrid: Centro de Investigaciones Sociológicas.Sierra Bravo, R. (1983) Ciencias Sociales. Epistemología, Lógica y Metodología. Teoría y ejercicios. Paraninfo: Madrid. Curs de Llenguatge Jurídic, Departament de Justícia, Generalitat de Catalunya, 2a ed., novembre 2008. Versió electrònica: www.gencat.cat/justicia/departaemnt/publicacions |
|
Complementària | |