2023_24
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Continguts
Tema Subtema
1. Una Vida de Marketing: una exploració de l'omnipresència del màrqueting a la vida contemporània Ubiqüitat del màrqueting
La colonització de tot
Democràcia, capitalisme i màrqueting
2. Història i evolució del màrqueting Història del màrqueting a través de 'The Century of the Self' (persuasió massiva i enginyeria del consentiment).
3. Gestió de màrqueting: La disciplina Una disciplina de gestió
Una disciplina acadèmica
El màrqueting com a professió
El màrqueting com a procés de negoci
4. Màrqueting estratègic Les eines i tècniques de màrqueting estratègic i planificació estratègica, tal com es pensen a les escoles de negocis d'arreu del món
5. Màrqueting creatiu Explorant el vincle entre la creativitat i l'èxit en el màrqueting
6. L'entorn de màrqueting El model d'entorn de màrqueting
Problemes actuals i tendències en el macroentorn.
7. Investigació de màrqueting i privadesa Una introducció a la investigació de màrqueting
Tècniques d'investigació de màrqueting quantitatives i qualitatives
Investigació de màrqueting i privacitat
8. El consumidor Comportament del consumidor
Teoria de la cultura de consum
9. Fabriació de la demanda: Segmentació Una introducció a l'elecció del consumidor i a les tècniques de segmentació del mercat
10. 'Sigues diferent'. Posicionament Introducció al posicionament en el mercat i la USP - proposta de venda única
11. Màrqueting en xarxes socials i digitals La història, evolució i tendències actuals en màrqueting en línia, digital i xarxes socials
12. Màrqueting internacional Una introducció al màrqueting en diferents contextos culturals.