2015_16
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
castellano 
Doble titulación de Grado en Administ. y Dirección de Empresas y Derecho
 Asignaturas
  FUNDAMENTOS DE MARKETING
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Pruebas objetivas de tipo test
A6
C3
L'examen final de l'assignatura constarà d'un test sobre continguts teorico-practiques.


50%
Pruebas prácticas
A6
B3
C3
C4
Treballs que els alumnes desenvoluparan en grup i/o individual segons i instruccions, i defensaran publicament a l'aula. 50%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

L'avaluació consistirà en uns treballs (en grup i/o individuals) (50%) i un examen final tipus test (50%).

Nota Important! Per tal de tenir en compte la nota d'avaluació continuada, cal treure un mínim de 4 sobre 10 en l'examen tipus test.

En segona convocatòria el 100% de la nota és l'examen final.