Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (2010) |
Assignatures |
DIBUIX TÈCNIC |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | DIBUIX TÈCNIC | Codi | 17204011 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Pràctiques Primer Parcial Pràctiques Segon Parcial |
60% 40% |
|||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Avaluació– Activitats per nota 1.Primer parcial: Normalització i Dibuix amb Autocad (60% i selectiu) 1.1. Notes de pràctiques (100%) pes a l'assignatura (60%) 2.Segon parcial: Isomètric i Dibuix d'Instal·lacions i Dibuix amb Inventor (40%) 2.1. Isomètric i dibuix d'instal·lacions (50% i selectiu) 2.1.1.Notes de pràctiques (100%) pesa l'assignatura (20%) 2.2. Dibuix amb Inventor (50% i selectiu) 2.2.1Pràctica-Examen 3D (100%) pesa l'assignatura (20%) “Selectiu” significa que aquesta part ha d'estar forçosament aprovada per superar l'assignatura. Els alumnes que no hagin aprovat a la primera convocatòria restaran obligats a presentar-se a la segona convocatòria (només de les parts suspeses). Aquesta constarà d'un examen dividit en tres parts (corresponent cada una d'elles a cada una de les col·leccions de pràctiques avaluades o de la Pràctica-Examen d'Inventor). AVÍS IMPORTANT: Pel que fa a l'avaluació, la que resta penjada en aquesta guia és la que inicialment està prevista i pot servir de guia orientativa. Sent que a hores d'ara no se sap amb seguretat la modalitat definitiva del curs degut a les circumstàncies que vivim, o si la situació canviarà durant el desenvolupament del curs, resulta difícil plantejar distints sistemes i ponderacions d'avaluació de l'assignatura sense conèixer les limitacions amb què es desenvoluparà. Així doncs, el professorat de l'assignatura es compromet a que els criteris d'avaluació i ponderació s'adaptin a les situacions esdevingudes i siguin comunicats amb prou anterioritat a l'alumnat. |