2021_22
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau en Infermeria (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA JOVENTUT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A5.1
A5.3
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A17.6
A23.2
CT7
Els continguts exposats a les sessions magistrals, així com els que s'hagin treballat als seminaris o als ABPs s'avaluaran mitjançant dues proves mixtes orals o escrites de preguntes curtes o tipus test. Una de les proves es realitzarà a meitat de curs i l'altra a final de curs. Cadascuna de les proves mixtes valdrà el 50% de la categoria. Cada prova es supera amb una nota igual o superior a 5.

Només es realitzarà mitjana entre les proves mixtes si ambdues han estat superades. Altrament, cal realitzar la prova avaluativa oficial oral o escrita de preguntes curtes o tipus test de tots els continguts de l’assignatura (sessions magistrals, ABPs i seminaris). La prova oficial valdrà el 100% de la categoria i es supera amb una nota igual o superior a 5.

No existeix una segona convocatòria per recuperar la categoria “proves mixtes” o "prova oficial".
70%
Seminaris
A5.1
A5.3
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A17.6
A23.2
CT7
L’assistència als seminaris és obligatòria.

Els coneixements sobre els continguts treballats als seminaris s’avaluaran a les proves mixtes. Es tindrà en compte la participació activa a les activitats plantejades a l’aula, la presentació de treballs, les fonts documentals aportades i l'actitud de l'alumne.

La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5.

No existeix una segona convocatòria per recuperar la categoria “seminaris”.
10%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5.1
A5.3
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A17.6
A23.2
L'assistència als ABPs és obligatòria.

Per l’avaluació dels ABPs es realitzarà una rúbrica d'avaluació i es tindran en compte la participació, el compromís, les actituds durant les sessions, l'exposició oral, la presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals rellevants, l'elaboració d’un pla de treball individual i/o grupal.

Al finalitzar totes les sessions d’ABP es realitzarà una prova de preguntes curtes per tal de conèixer el grau de coneixement adquirit per l’alumne. Els coneixements sobre els continguts treballats en les sessions d’ABP s’avaluaran a les proves mixtes.


La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5.

No existeix una segona convocatòria per recuperar la categoria “ABP”.

20%
Altres  

Els continguts de les activitats introductòries s'avaluaran amb les proves mixtes o amb la prova oficial.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

En aquesta assignatura es realitza una avaluació contínua, per tant, cal superar totes les categories exposades (seminaris, ABPs i proves mixtes de coneixements). L'assignatura es supera amb una nota igual o superior a 5, tenint en compte totes les categories de manera ponderada.

No hi ha segona convocatòria per les categories "seminaris" i "ABP". Tampoc hi ha segona convocatòria per la categoria "proves mixtes". La convocatòria oficial d'examen de l'assignatura és el 13 de desembre de 2021 (11:00).

Totes les proves es realitzaran presencialment. A causa de l'emergència sanitària, les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament. A l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada.

D'acord amb l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari.