Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA JOVENTUT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA JOVENTUT | Codi | 18234103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||||||
Sessió Magistral |
|
Els continguts exposats a les sessions magistrals, així com els que s'hagin treballat als seminaris o als ABPs, s'avaluaran mitjançant dues proves mixtes orals o escrites de preguntes curtes o tipus test. Una de les proves es realitzarà a meitat de curs i l'altra al finalitzar el temari. Cada prova mixta es supera amb una nota igual o superior a 5. Només es realitzarà mitjana entre les proves mixtes si ambdues han estat superades. Altrament, cal realitzar la prova avaluativa oficial oral o escrita de preguntes curtes o tipus test dels continguts de l’assignatura que no s'hagin superat a les proves mixtes. Aquesta prova es supera amb una nota igual o superior a 5. La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5. |
70% | ||||||||||||||
Seminaris |
|
L’assistència als seminaris és obligatòria. Es tindrà en compte la participació activa a les activitats plantejades a l’aula, la presentació de treballs, les fonts documentals aportades i l'actitud de l'alumne. Els coneixements sobre els continguts treballats als seminaris s’avaluaran a les diferents proves avaluatives. La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5. |
10% | ||||||||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
L'assistència als ABPs és obligatòria. Per l’avaluació dels ABPs es realitzarà una rúbrica d'avaluació i es tindran en compte la participació, el compromís, les actituds durant les sessions, l'exposició oral, la presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals rellevants, l'elaboració d’un pla de treball individual i/o grupal. Els coneixements sobre els continguts treballats en les sessions d’ABP s’avaluaran a les diferents proves avaluatives. La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5. |
20% | ||||||||||||||
Altres | Els continguts de les activitats introductòries s'avaluaran amb les diferents proves avaluatives. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
PRIMERA CONVOCATÒRIA: Per superar l'assignatura en primera convocatòria cal complir els següents requisits: Si es compleixen els 3 requisits de la primera convocatòria, es realitzarà la mitjana ponderada de les 3 categories. SEGONA CONVOCATÒRIA: Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal complir els següents requisits: Si es compleixen els 3 requisits de la segona convocatòria, es realitzarà la mitjana ponderada de les 3 categories. Totes les proves es realitzaran presencialment. En el cas que l'evolució de la situació sanitària ho requereixi, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació a les directrius que estableixin els organismes pertinents i s'informarà d'aquestes adaptacions a l'espai Moodle de cada assignatura. Les persones, a qualsevol instal·lació o edifici de la URV i de les Institucions Sanitàries on assisteixin, hauran de respectar les mesures d'higiene i seguretat que es dictin en cada moment. L'estudiant s'ha de comprometre a complir aquestes mesures. ALTRES DADES RELLEVANTS: D'acord amb l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant. Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari. |