2022_23
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau en Infermeria (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA JOVENTUT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A5.1
A5.3
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A17.6
A23.2
CT7
Els continguts exposats a les sessions magistrals, així com els que s'hagin treballat als seminaris o als ABPs, s'avaluaran mitjançant dues proves mixtes orals o escrites de preguntes curtes o tipus test. Una de les proves es realitzarà a meitat de curs i l'altra al finalitzar el temari. Cada prova mixta es supera amb una nota igual o superior a 5.

Només es realitzarà mitjana entre les proves mixtes si ambdues han estat superades. Altrament, cal realitzar la prova avaluativa oficial oral o escrita de preguntes curtes o tipus test dels continguts de l’assignatura que no s'hagin superat a les proves mixtes. Aquesta prova es supera amb una nota igual o superior a 5.

La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5.
70%
Seminaris
A5.1
A5.3
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A17.6
A23.2
CT7
L’assistència als seminaris és obligatòria.

Es tindrà en compte la participació activa a les activitats plantejades a l’aula, la presentació de treballs, les fonts documentals aportades i l'actitud de l'alumne.

Els coneixements sobre els continguts treballats als seminaris s’avaluaran a les diferents proves avaluatives.

La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5.
10%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5.1
A5.3
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
A17.6
A23.2
L'assistència als ABPs és obligatòria.

Per l’avaluació dels ABPs es realitzarà una rúbrica d'avaluació i es tindran en compte la participació, el compromís, les actituds durant les sessions, l'exposició oral, la presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals rellevants, l'elaboració d’un pla de treball individual i/o grupal.

Els coneixements sobre els continguts treballats en les sessions d’ABP s’avaluaran a les diferents proves avaluatives.

La categoria es supera amb una nota igual o superior a 5.
20%
Altres  

Els continguts de les activitats introductòries s'avaluaran amb les diferents proves avaluatives.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

PRIMERA CONVOCATÒRIA:

Per superar l'assignatura en primera convocatòria cal complir els següents requisits:

  • Categoria “sessió magistral”: nota mitjana igual o superior a 5 entre les dues proves mixtes. Cada prova mixta s'aprova amb una nota igual o superior a 5.
  • Categoria “seminaris”: nota mitjana igual o superior a 5.
  • Categoria “PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes”: nota mitjana igual o superior a 5.
  • Si es compleixen els 3 requisits de la primera convocatòria, es realitzarà la mitjana ponderada de les 3 categories.


    SEGONA CONVOCATÒRIA:

    Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal complir els següents requisits:

  • Categoria “sessió magistral”: nota mitjana igual o superior a 5. L'alumne es podrà presentar a segona convocatòria de les parts no superades en primera convocatòria de manera independent. Cada part avaluada s'haurà de superar amb una nota igual o superior a 5 per tal de poder fer la mitjana.
  • Categoria “seminaris”: no hi ha segona convocatòria; per tant, cal superar la categoria en primera convocatòria.
  • Categoria “PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes”: no hi ha segona convocatòria; per tant, cal superar la categoria en primera convocatòria.
  • Si es compleixen els 3 requisits de la segona convocatòria, es realitzarà la mitjana ponderada de les 3 categories.

    Totes les proves es realitzaran presencialment. En el cas que l'evolució de la situació sanitària ho requereixi, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació a les directrius que estableixin els organismes pertinents i s'informarà d'aquestes adaptacions a l'espai Moodle de cada assignatura.

    Les persones, a qualsevol instal·lació o edifici de la URV i de les Institucions Sanitàries on assisteixin, hauran de respectar les mesures d'higiene i seguretat que es dictin en cada moment. L'estudiant s'ha de comprometre a complir aquestes mesures.


    ALTRES DADES RELLEVANTS:

    D'acord amb l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant. Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

    La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

    En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari.