2018_19
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A11
A12
A23.1
A23.2

Es realitzarà un treball en petits grups sobre l'evolució històrica de la infermeria. Es valorarà el treball en equip, l'exposició oral, la presentació i coherència dels treballs.
20%
Seminaris
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7
L'avaluació consistirà en l'elaboració d'un assaig curt relacionat amb els temes treballats a les sessions. Seran objecte d'avaluació la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat.
L'observació de l'assistència, participació i aportacions de l'alumnat als seminaris i les narratives es tindran en compte per l'avaluació final d'aquesta part de l'assignatura.
20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7
Es realitzarà l'estudi d'un cas amb diferents escenaris segons els objectius del tema i amb dades addicionals a demanda de l'alumnat. Es contemplarà la recerca i discussió de les evidències científiques, la capacitat de síntesis i assimilació dels conceptes i l'autoavaluació individual i grupal.
20%
Proves objectives de tipus test
A11
A12
A23.1
CT7
Es tracta d'una prova objectiva on l'alumne haurà de demostrar l'assimilació dels coneixements i principis científics de l'assignatura en relació als temes de Bases conceptuals d'Infermeria, Pensament crític i Ètica del cuidar.
Poden haver preguntes de desenvolupament curt.
40%
Altres  

En la segona convocatòria es seguiran criteris individualitzats per l'alumnat. Es basaran, principalment, en la presentació dels treballs que consideri el professorat que no han assolit el nivell corresponent per aprovar-los. Es podrà realitzar, si el professorat ho considera necessari, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats en l'assignatura.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació s'organitza amb diferents activitats que tenen assignat un valor específic en la qualificació final de l'assignatura. S'aprovarà l'assignatura si la mitja de tots els apartats és igual o superior a 5.

La segona convocatòria s'avaluarà amb la presentació dels treballs determinada pel professorat, també es pot efectuar, si així es considera pertinent, un examen oral o escrit de tot el temari desenvolupat a l'assignatura. Per a presentar-se a la segona convocatòria és requisit imprescindible haver presentat els treballs de la primera convocatòria.

Durant les proves d'avaluació els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora