Ciències de la Infermeria (2006) |
Assignatures |
TEORIES I MODELS INFERMERS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | TEORIES I MODELS INFERMERS | Codi | 185121111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Acollida i presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts, motivant la participació de l’alumnat. |
Metodologies integrades | Grup petit:10 alumnes. ABP: 1) Preparació per part del professor d’una situació amb objectius d’aprenentatge, els alumnes identificant hipòtesis de problemes i elaboren un pla de treball. 2) Recerca de documentació i elaboració del pla de treball, per l’alumne 3) Exposició i debat a classe del pla de treball. 4) avaluació del aprenentatge de l’alumne, individual i de grup i del professor. Inici d’un altre procés en el que la situació l’elabora l’estudiant a partir de la seva practica clínica. |
Presentacions / exposicions | Presentació del treball elaborat per els diferents grups . |
Treballs | Treball de camp. Estudi del fenómen ."vivencia de la soletat en les persones grans ". Utilitzant la narrativa per la recollida de dades. Transcripció i análisis amb el marc de les teoríes del caring: Parse,Watson,Lenninger,Benner.... |
Fòrums de discussió | Discussió i anàlisis entre el grup del fenómen de estudi.Conclusions Aquesta activitat es fara en el aula |
Seminaris | Treball de grup vivencial: La presencia |