Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
CARTOGRAFIA I TOPOGRAFIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | CARTOGRAFIA I TOPOGRAFIA | Codi | 20214102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Capacitat per conèixer, comprendre i utilitzar els principis de: Aixecaments i replantejos topogràfics. Cartografia, Fotogrametria, sistemes d'informació geogràfica i teledetecció en agronomia. Empra les magnituds del sistema mètric decimal i mesures agràries. Coneix i aplica el dibuix cartogràfic. Simbologia general i aplicacions. | |
A2.2 |
Realitza lectures de planimetria. Interpreta plànols. Utilitza taquímetres, estacions totals, GPS .. Obté i interpreta plànols topogràfics per a l’obtenció de corbes de nivell. Coneix el sistema de coordenades UTM. | |
A2.3 |
Realitza i comprèn perfils longitudinals i transversals. Empra i usa nivell: clàssic i làser. Realitza aixecaments de plànols per procediments clàssics: cintes, cadenes i esquadres. Dissenya projectes mitjançant topografia. | |
A2.4 |
Utilitza perfils topogràfics per la valoració d'obres. Replanteja obres a partir de plànol topogràfic. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |