2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010)
 Assignatures
  QUALITAT EN PROCESSOS AGROALIMENTARIS
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1.3 Valorar l'impacte econòmic, social i mediambiental de les solucions tècniques.
 A1.4 Aplicar els principis i mètodes de la qualitat, traçabilitat i certificació.
 A2.1 Utilitzar especificacions, reglaments i normes de compliment obligat.
 A2.2 Capacitat per prendre decisions mitjançant l'ús dels recursos disponibles per al treball en grups multidisciplinaris.
 A2.5 Estar capacitat per a la preparació prèvia, concepció, redacció i signatura de projectes i estudis en l'àmbit de la professió d'enginyer tècnic agrícola que tinguin per objecte les accions esmentades en l'Ordre CIN/323/2009.
 A5.4 Capacitat per conèixer, comprendre i utilitzar els principis de gestió de la qualitat i traçabilitat.
 A5.6 Capacitat per conèixer, comprendre i utilitzar els principis de la seguretat alimentària i la microbiologia aplicada als bioprocessos alimentaris.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1.1 Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses.
 B1.2 Adaptar-se a condicions canviants.
 B1.3 Desenvolupar el treball de forma efectiva i resistir l'adversitat.
 B1.4 Utilitzar informació en llengua estrangera (preferentment anglès) de manera eficaç.
 B1.5 Usar eficientment les TIC per gestionar la informació i el coneixement.
 B2.1 Organitzar i planificar en l'àmbit de l'empresa i en altres institucions i organitzacions pròpies del seu àmbit professional.
 B2.2 Dirigir projectes tècnics o professionals propis del seu àmbit professional.
 B2.3 Influir i guiar els altres per millorar el rendiment.
 B2.4 Fomentar un entorn adequat per al desenvolupament dels individus.
 B2.5 Proporcionar pautes per a la definició i consecució d'objectius.
 B2.7 Relacionar-se amb clients interns o externs per identificar-ne les necessitats.
 B3.1 Funcionar bé en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals.
 B3.2 Contribuir efectivament a la consecució dels objectius de l'equip a través de la cooperació, la participació i el compromís en la visió i la meta que es comparteixen.
 B3.3 Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida i iniciativa.
 B3.4 Resoldre els conflictes de manera constructiva.
 B4.1 Aprendre maneres eficaces per assimilar coneixements i comportaments.
 B4.2 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional que l'estudiant es planteja a la universitat.
 B4.3 Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa.
 B4.4 Conèixer les matèries bàsiques i tecnològiques que el capaciten per a l'aprenentatge de nous mètodes i teories, i el doten de versatilitat per adaptar-se a noves situacions.
 B5.1 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat, iniciativa i amb pensament innovador.
 B5.2 Assumir posicions emprenedores.
 B5.3 Resoldre problemes de manera crítica, creativa i innovadora dins del seu àmbit professional.
 B6.1 Presentar un comportament ètic amb els membres de la comunitat universitària i la societat en general.
 B6.2 Aplicar els principis de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
Tipus C Codi Competències Nuclears