2017_18
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1.1
A4.7
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. 10
Pràctiques a través de TIC
A1.1
A4.7
Resolució per part de l'alumne de problemes bàsics aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document electrònic via moodle amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. 15
Proves de desenvolupament
A1.1
A4.7
C1.4
Dos examens amb resolució de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals

Primer examen, 25%

Segon examen, 45%
70
Proves orals
C1.4
Exposició del treball enviat via moodle 5
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La mitja de les dues notes de les proves parcials ha de ser igual o major que 4 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'assignatura. A més, la nota mínima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua.

El segon parcial de l'assignatura compren tot el temari.

En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua, els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li son favorables, en la nota final de la segona convocatòria.

En el cas que un alumne sigui repetidor i la nota mitja de les seves activitats"Pràctiques a través de TIC" lliurades via moodle del curs anterior sigui igual o superior al 6.5, aquest alumne no haurà de repetir aquestes activitats.

Durant les proves, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.