2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau en Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1.1
A4.7
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. 35
Proves de desenvolupament
A1.1
A4.7
Dos examens amb resolució de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals

Primer examen, 25%

Segon examen, 40%
65
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria:

La mitja de les dues notes de les 2 proves de desenvolupament ha de ser igual o major que 4 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'assignatura d'avaluació continua. A més, la nota mínima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3,5 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua.

El segon parcial de l'assignatura compren tot el temari.

Segona convocatòria:

En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua (resultat de PBL>6,5), els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li son favorables, en la nota final de la segona convocatòria.

Durant les proves, els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

Alumnes repetidors:

En el cas de que un /una alumne obtingui un resultat de PBL>6.5, podrà optar a convalidar aquesta part el curs a repetir.