2022_23
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Prevenció de Riscos Laborals (2009)
 Assignatures
  ESPECIALITZACIÓ EN SEGURETAT EN EL TREBALL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Realitza anàlisis i avaluació de riscos d'aparells de pressió e instal·lacions receptores de gasos combustibles.
Analitza i avalua els riscos d'accidents per sectors específics i accidents en itineraris i fora del treball.
Gestiona les activitats relacionades amb el transport de mercaderies perilloses de forma segura.
Coneix el tractament de l'emmagatzematge de matèries, productes petrolífers i GLP de forma segura.
Treballa amb seguretat al laboratori, així com en el maneig de Productes químics i residus perillosos.
Realitza inspeccions i observacions de seguretat per establir quines són les necessàries i el grau de rigurositat.
Coneix la normativa contra-incendis tant d'instal·lacions fixes com mòbils.
Coneix les metodologies específiques d'avaluació dels riscos.
Identifica els riscos en equips de treball amb l'establiment de mesures correctores d'acord amb el nivell de risc.
Tracta els riscos específics en instal·lacions elèctriques (tant en línees com en equips).
Tracta els riscos del treball en alçada, tècniques i elements auxiliars per al treball.
 A3 Elabora procediments específics de seguretat adequats als riscos existents.
Implementa en les accions preventives l'importància d'aplicar manteniment preventiu a l'empresa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
 CT3 Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació)
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
 CT7 Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant. (Igualtat)
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana)
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge