Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Occupational Risk Prevention(2009) |
Subjects |
MASTER'S THESIS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | MASTER'S THESIS | Code | 20605112 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
9 | Final master project | First | AN |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Realitza, presenta i defen, un exercici original, davant un tribunal universitari, consistent en un projecte en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals de naturalesa professional en el que es sintetitzin i integrin les competències adquirides al màster. Culmina l'adquisició de les competències que caracteritzen el màster e integra els coneixements i habilitats adquirides. | |
A3 |
Coneix la legislació que aplica al projecte i sap on buscar-la. Interpreta normes, procedimients, protocols, estàndars, manuals i els aplica en casos pràctics. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) Genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria/Informe) Presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís) Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofitar en benefici de l’equip. (Col·laboració) | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) Desenvolupa l’actitud professional. (Actitud professional) Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) Dissenya itineraris professionals específics. (Itineraris) | |
CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant. (Igualtat) Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient) Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana) Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) | |
Type C | Code | Learning outcomes |