Sistemas y Tecnologías de Conversión de Energía (2019) |
Asignaturas |
ELABORACIÓN, PLANIFICACIÓN Y GESTIÓN DE PROYECTOS DE I+D+I |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2021_22 |
Asignatura | ELABORACIÓN, PLANIFICACIÓN Y GESTIÓN DE PROYECTOS DE I+D+I | Código | 20755101 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
4.5 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||
Actividades de auto seguimiento |
|
Activitats proposades a l'estudiant, amb un pes mínim, que serveixen perquè l'estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Podrà repetir-se tantes vegades com es vulgui i per a l'avaluació final es considerarà la nota més alta assolida | 5% | |||||||
Resolución de problemas/ejercicios |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
30% | |||||||
Supuestos prácticos / estudio de casos |
|
Plantejament d'una situació (real o simulada) en la que l'estudiant ha de treballar per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
35% | |||||||
Trabajos |
|
Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat o com a resultat de les pràctiques de laboratori. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes. | 30% | |||||||
Pruebas de validación |
|
Les proves de validació consistiran en webconferencias individuals en què el professorat plantejarà preguntes sobre les activitats realitzades. | 0% | |||||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
La segona convocatòria consistirà en la realització d'un examen global del continguts de l'assignatura, la nota del qual constituirà el 70% de l'avaluació final. Es mantindran les notes assolides anteriorment pel que fa a la resolució de problemes a classe i a l'avantprojecte d'aplicació. |