2015_16
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
URV- CIUTADANA (Grau)
 Assignatures
  MÀRQUETING TURÍSTIC
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A8
C2
Resolució de problemes i casos que permeten posar en pràctica els principals continguts treballats en les sessions magistrals 40%
Treballs
A8
A10
C2
Elaboració en grup d’un pla de màrqueting sobre una empresa turística 20%
Proves objectives de tipus test
A8
Dues proves amb preguntes tipus test amb quatre opcions on descompten les respostes errònies. 20% 20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria: Avaluació continuada mitjançant la realització dels exercicis i treballs pràctics i proves tipus test. Els tipus test són tasques obligatòries, per fer mitjana la nota mínima de les tasques i del test és un 4.
Segona convocatòria: Examen teòric tipus test (100%)