Educació Social (1999) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DIFERENCIAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | DIDÀCTICA DIFERENCIAL | Codi | 11081104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
A. Ferrandez y J. Sarramona, Aspectos diferenciales de la educación., 1997, CEAC M.C. Wang, Atención a la diversidad, 1995, Narcea B. Barceló Rosselló, Centrar-se en les persones. Unmodel transformador d´intervenció socio-educativa., 2000, Pleniluni X. Besalú, Diversidad cultural y educación, 2002, Síntesis J.J. Alberico, Educar en la diversidad, 1991, Bruño E. López i altres, Hacia una pedagogia de las diferencias individuales: reflexiones entorno al concepto de Pedagogía Diferencial, 1991, Revista Complutense de Educación V. García Hoz, Tratado de educación personalizada, 1995, Rialp |
Complementària | |