2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Presentació de l’assignatura: temporització, metodologies i criteris d’avaluació que es faran servir. Ús del e-portfoli (aplicació Mahara) com a eina TIC d’avaluació i control del procés d’ensenyament-aprenentatge en Educació Infantil.
Sesión magistral La finalitat de les sessions magistrals és la de desenvolupar els aspectes teòrics necessaris per tal de desenvolupar els continguts de l'assignatura.
Prácticas en laboratorios La finalitat de les sessions de laboratori és el disseny i elaboració de treballs pràctics adaptats a l'Educació Infantil.
Portafolios / Carpeta de aprendizaje Recopilació d'evidències del treball desenvolupat per l'alumne al llarg del curs.
Prácticas a través de TIC Activitats pràctiques per tal d'introduïr eines educatives en base TIC.
Prácticas de campo / salidas Activitats orientades a la consciència i la comprensió de la natura com a eina educativa.
Seminarios Activitats de caràcter pràctic i de reflexió sobre l'educació-aprenentatge en educació Infantil
Trabajos Elaboració d'aprenentatge i desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Adquisició d'educació ambiental.
Atención personalizada Treball de suport i orientació individualitzada per a l'alumne. Els alumnes podran requerir aquesta atenció via correu electrònic