2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Portafolios / Carpeta de aprendizaje
C2
C3
C4
Recopilació d'evidències del treball desenvolupat per l'alumne al llarg del curs. 25%
Pruebas prácticas
A1
A2
A11
B3
B5
C3
C4
Elaboració d'aprenentatge i desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Adquisició d'educació ambiental. 60%
Pruebas mixtas
A7
A11
B3
C3
C4
Recull d'activitats de caire reflexiu i tasques educatives desenvolupades al llarg del curs. 15%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Els alumnes hauran de presentar-se a la primera convocatòria i, en segona convocatòria, hauran de reformar i millorar, segons les observacions de les professores, les parts no assolides satisfactòriament. La deficiència es podrà aconseguir a través d'una prova d'aplicació.

En referència als criteris de correcció lingüística: tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant.