2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  TRASTORNS PSICÒTICS I DE LA PERSONALITAT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B4
B5
Es valorarà l'assitència, així com les intervencions, la impliació i l'actitut de l’alumne i la preparació dels casos. 15%
Presentacions / exposicions
B5
C3
Exposició dels casos per part dels equips i discussió conjunta. 35%
Treballs
A1
A7
A10
A12
C1
El treball consistirà en dissenyar un programa d'intervenció del cas clínic presentat en les exposició oral de Trastorns psicòtics.
25%
Proves mixtes
A1
A7
A10
A12
C1
Es realitzarà un examen mixte amb preguntes tipus test (els errors penalitzen), preguntes obertes i/o la resolució d’un cas pràctic sobre els continguts de la part de Trastorns de la Personalitat.
25%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Únicament hi haurà segona convocatòria del treball i de l'examen. Les altres activitats d'avaluació tenen convocatòria única.

Tant en les exposicions orals com en el treball, els alumnes hauran de descriure les tasques que ha realitzat cada integrant del grup, així com repartir entre els membres del grup un 100% en funció de la contribució de cada integrant al treball o exposició grupal. Si la distribució és homogènia entre tots els integrants del grup, aquests tindran la nota atorgada pel professor. Si algun dels participants hagués contribuït en menor mesura que la resta, es ponderarà la nota del professor en aquest apartat

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.