2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TALLER DE PROJECTES DE RECERCA I PROFESSIONALS
   Fonts d'informació
Bàsica

Aquesta bibliografia bàsica es completarà al programa de l'assignatura i es facilitarà un llistat de textos obligatoris.

Denzin, N. K. & Lincoln, Y. (eds.). 2000. The Handbook of qualitative research. Thousand Oaks : Sage.

Gómez, J., Latorre, A., Sánchez, M. & Flecha, R. 2006. Metodología comunicativa crítica. Barcelona: El Roure.

Jensen, K.B. & Jankowski, N.W.  1993. Metodologías cualitativas de investigación en comunicación de masas. Barcelona: Bosch.

Silverstone, R. 2004. ¿Por qué estudiar los medios?. Buenos Aires: Amorrortu.

Wimmer, R. & Dominick, J. 2001. Introducción a la investigación de medios masivos de comunicación. México: International Thomson.

Complementària