2018_19
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Direcció d'Empreses (2016)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Continguts
Tema Subtema
TEMA 1. Introducció 1.1. Conceptes bàsics
1.2. Pla de Màrqueting
TEMA 2. Estudiant el consumidor 2.1. Identitat
2.2. Cultures i subcultures
2.3. Consumer Culture Theory
TEMA 3. Màrqueting i social media 3.1. El mercat i el consumidor digital
3.2. Posicionament en cercadors
3.3. Analítica Web
3.4. Promoció i social media
3.5. Altres usos dels social media per als professionals de màrqueting
TEMA 4. Noves Tendències en Màrqueting 4.1. Innovació en Màrqueting
4.2. Economia Col·laborativa
4.3. El prosumidor i co-creació
TEMA 5. Màrqueting i la societat 5.1. Triple Bottom Line i l'empresa
5.2 Analitzant la importància de temes socials i mediambientals per a l'estratègia empresarial