Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
SISTEMES ELÈCTRICS D'ENERGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | SISTEMES ELÈCTRICS D'ENERGIA | Codi | 17655110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
TI1 |
Analitza els diferents tipus de faltes que es puguin presentar a les línies elèctriques. Calcula els paràmetres que modelitzen els diferents components d'un sistema elèctric d'energia. Coneix les activitats realitzades per cada participant en el mercat de producció d'energia elèctrica: productors, operador del sistema, transportistes, distribuïdors i comercialitzadors. Coneix les diferents metodologies aplicades a l'operació dels sistemes de generació i transport d'energia elèctrica. Coneix els diferents mètodes utilitzats per calcular un flux de càrregues. Coneix els mètodes de regulació de tensió i freqüència, així com els mètodes per avaluar l'estabilitat transitòria dels sistemes elèctrics de potència. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B7 |
Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |