2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Doble titulació de grau d'Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia (2014)
 Assignatures
  ESTRUCTURA I FUNCIÓ DE BIOMOLÈCULES
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE2 Capacitació en l'ús d'eines bioinformàtiques per a correlacionar l'estructura d'una biomolècula amb la seva funció. Aquesta capacitació inclou: a) analitzar computacionalment les estructures i seqüències de proteïnes i àcids nucleics b) cercar estructures de biomolècules en base de dades c) avaluar críticament la qualitat de l'estructura d'una proteïna d) predir l'estructura d'una proteïna a partir de la seva seqüència
 CE9 Capacitació en l'ús d'eines bioinformàtiques per a correlacionar l'estructura d'una biomolècula amb la seva funció. Aquesta capacitació inclou: a) analitzar computacionalment les estructures i seqüències de proteïnes i àcids nucleics b) cercar estructures de biomolècules en base de dades c) avaluar críticament la qualitat de l'estructura d'una proteïna d) predir l'estructura d'una proteïna a partir de la seva seqüència
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. (Organitzar)
Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. (Compartir)
 CT3 Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió)
Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi)
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat)
Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació)
Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge