2017_18
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA JOVENTUT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A7
A13
A16.3
A17.2
A17.6
CT7
Treball autònom i de grup.
Assistència, participació, habilitats de cerca i treball grupal, elaboració mapa conceptua individual, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals.
20%
Proves mixtes
A5.1
A5.3
A13
A14
A17.1
A17.3
A17.5
A23.2
CT7
Es realitzaran dues proves escrites
Una de les proves es realitzarà a meitat de curs i l'altra a final de curs. En cadascuna de les proves s'avaluaran coneixements sobre la matèria donada en seminaris, ABP i classes magistrals.
Cadascuna de les proves valdrà el 40% de la categoria.
Per alliberar matèria als exàmens parcials serà necessari superar cada prove amb un 50%. Tindre un valor inferior requeria presentar-se a la 2na convocatòria
Les proves constaran de preguntes test (els error descompten) i preguntes curtes (no descompten)

80%
Altres  

A classe, i en grups de dos o tres, s'avaluarà, també, algun tema que superat ham determinat % obtindrà un valor per puja nota en cap cas per aprovar

 
Altres comentaris i segona convocatòria

En primera convocatòria la nota final de l'assignatura resultarà de la suma de cada una de les parts que han d'estar, obligatòriament, supera-das amb un 60%

En segona convocatòria es recuperaran les parts no superades en consonància amb el que ha estat l'avaluació continuada. Obligatòriament cada una de elles ha de estar superada amb un 50%

-Pel que fa a l'aprenentatge basat en problemes, no hi ha recuperació i l'estudiant conservarà la nota en primera convocatòria d'aquesta categoria.