2020_21
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7

Presentació d'un assaig curt referent als temes plantejats durant les sessions.
Seran objecte d'avaluació: la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat, així com també, l'assitència, participació i aportacions.


20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7
Anàlisi d'un cas/situació en relació als continguts de l'assignatura.
Es contemplarà la recerca i discussió de les evidències científiques, la capacitat de síntesis i assimilació dels conceptes.

També és valorarà la interacció amb la resta del grup de treball i l'autoavaluació individual i grupal.
20%
Presentacions / exposicions
A11
A12
CT5
Realització d'un treball sobre la història de la infermeria, on es valorarà la capacitat de síntesi i anàlisi escrites, així com també, la creativitat en l'elaboració i la presentació. A més, es tindrà en compte el treball en equip. 20%
Proves mixtes
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7
Exercici teòric on l'alumne haurà de demostrar l'assimilació dels coneixements del contingut de l'assignatura. 40%
Altres  

En la segona convocatòria es seguiran criteris individualitzats per l'alumnat. Es basaran, principalment, en la presentació dels treballs que consideri el professorat que no han assolit el nivell corresponent per aprovar-los. Es podrà realitzar, si el professorat ho considera necessari, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats en l'assignatura.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació s'organitza amb diferents activitats que tenen assignat un valor específic en la qualificació final de l'assignatura. S'aprovarà l'assignatura si la mitjana de tots els apartats és igual o superior a 5.

La segona convocatòria s'avaluarà amb la presentació dels treballs determinada pel professorat, també es pot efectuar, si així es considera pertinent, un examen oral o escrit de tot el temari desenvolupat a l'assignatura. Per a presentar-se a la segona convocatòria és requisit imprescindible haver presentat els treballs de la primera convocatòria.

Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada.

Les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament.

D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant. Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari.