Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Begudes Fermentades (2014) |
Assignatures |
INNOVACIÓ EN TRACTAMENTS PRE I POST FERMENTATIUS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INNOVACIÓ EN TRACTAMENTS PRE I POST FERMENTATIUS | Codi | 19625208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Juny, Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Presentar i comunicar resultats d'investigació. Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny d'una tèsis doctoral. Comunicar resultats científics en anglès. Aplicar els coneixements adquirits a la comprensió d'articles científics (en anglès) sobre la temàtica d'estudi, per després resumir-los i debatir-los amb els professors i altres alumnes. Analitzar resultats d'investigació, i ser capaç de treure conclusions. Analitzar i aplicar nous processos tecnològics que intervenen en el procès d'elaboració del vi. | |
A5 |
Presentar i comunicar resultats d'investigació. Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny d'una tèsis doctoral. Comunicar resultats científics en anglès. Aplicar els coneixements adquirits a la comprensió d'articles científics (en anglès) sobre la temàtica d'estudi, per després resumir-los i debatir-los amb els professors i altres alumnes. Analitzar resultats d'investigació, i ser capaç de treure conclusions. Analitzar i aplicar nous processos tecnològics que intervenen en el procès d'elaboració del vi. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) | |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |