Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11254005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Donada una situació concreta, detectar les dificultats que poden presentar uns alumnes i cóm adaptar la tasca docent a aquestes situacions. | 15% | ||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Presentacions orals amb suport power point d'algun tema sobre el que s'hagi fet un exercici d'aprofundiment. | 10% | ||||||||
Treballs |
|
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria | 25% | ||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Examen dels continguts de la matèria | 50% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives. Hi haurà recuperació de les proves escrites ( màxim un 5). Treballs en grup (màxim 4 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic. Les pràctiques són presencials i obligatòries. En casos excepcional cal parlar amb el professor/a. Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin. |