Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11254005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Assistència i participació activa a les pràctiques. Lectura d'articles. Comentari de documents audiovisuals. Anàlisi de materials educatius. |
25% | ||||||
Treballs |
|
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria | 25% | ||||||
Proves mixtes |
|
Prova on es valoraran els continguts treballats a la matèria. | 45% | ||||||
Altres | Autoavaluació |
5% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives. Hi haurà proves escrites sobre els continguts de la matèria (part psicologia (30%) i part de pedagogia (70%). Cal aprovar cada part amb un 5 com a mínim. En la recuperació de les proves escrites no es podrà treure més d'un 5. Treballs en grup (màxim 4 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles/treballs donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic. Les pràctiques són presencials i obligatòries (80%). En casos excepcional cal parlar amb el professor/a. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |