Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11254005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Assistència i participació activa a les pràctiques. Lectura d'articles. Comentari de documents audiovisuals. Anàlisi de materials educatius. |
25% | ||||||
Treballs |
|
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria | 25% | ||||||
Proves mixtes |
|
Prova on es valoraran els continguts treballats a la matèria. | 45% | ||||||
Altres | Autoavaluació |
5% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives. Hi haurà proves escrites sobre els continguts de la matèria (part psicologia (30%) i part de pedagogia (70%). Cal aprovar cada part amb un 5 com a mínim. En la recuperació de les proves escrites no es podrà treure més d'un 5. Treballs en grup (màxim 4 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles/treballs donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic. Les pràctiques són presencials i obligatòries (80%). En casos excepcional cal parlar amb el professor/a. Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin. |