2018_19
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Bachelor's Degree in Publicity and Public Relations (2009)
 Subjects
  ADVERTISING CREATIVITY
   Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Presentations / oral communications
B2
B11
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 5%
Assignments
A16
B2
B3
B11
C4
Es realitzaran treballs individuals i en grup 60%
Simulation
B2
C4
Es realitzarà una crònica individual de la simulació 5%
Reading written documents and graphs
B3
C3
C4
Lectura i redacció d'una ressenya crítica 15%
Others  

Assistència, participació i actitud a les classes

15%
 
Other comments and second exam session

Primera convocatòria (maig)

Les pràctiques i ressenya que obtinguin una nota inferior a 4, s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. Les pràctiques repetides no podran obtenir una nota superior a 6.


Segona convocatòria (juny)

L'alumnat que no segueixi l'avaluació contínua només té la possibilitat d'anar a 2a convocatòria. Avisar abans del 30 de setembre a la professora de voler optar per aquesta modalitat d'avaluació.

Presentació de 5 de les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual (60%), una ressenya (15%) i un únic examen teórico-pràctic (25%) que es realitzarà al juny. Les pràctiques i la ressenya s'entregaran dins de la primera convocatòria i, les pràctiques que obtinguin una nota inferior a 4 s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. Els treballs repetits no podran obtenir una nota superior a 6.