Educational guide Faculty of Arts |
english |
Bachelor's Degree in Publicity and Public Relations (2009) |
Subjects |
ADVERTISING CREATIVITY |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2019_20 |
Subject | ADVERTISING CREATIVITY | Code | 12224111 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
9 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||
Presentations / oral communications |
|
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals | 5% | ||||
Assignments |
|
Es realitzaran treballs individuals i en grup | 60% | ||||
Simulation |
|
Es realitzarà una crònica individual de la simulació (APS) | 5% | ||||
Reading written documents and graphs |
|
Lectura i redacció d'una ressenya crítica o redacció d'un treball de recerca | 15% | ||||
Others |
Assistència, participació i actitud a les classes |
15% |
Other comments and second exam session | |||
Primera convocatòria (maig) Les pràctiques i ressenya que obtinguin una nota inferior a 4, s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. Les pràctiques repetides no optaran a obtenir una nota superior a 7. Segona convocatòria (juny) L'alumnat que no segueixi l'avaluació contínua només té la possibilitat d'anar a 2a convocatòria. Avisar abans del 30 de setembre a la professora de voler optar per aquesta modalitat d'avaluació. Presentació de totes les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual (60%), una ressenya (15%) i un únic examen teórico-pràctic (25%) que es realitzarà al juny. Les pràctiques i la ressenya s'entregaran dins de la primera convocatòria i, les pràctiques que obtinguin una nota inferior a 4 s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. Els treballs repetits no optaran a obtenir una nota superior a 7. |