Educational guide Faculty of Arts |
english |
Bachelor's Degree in Publicity and Public Relations (2009) |
Subjects |
ADVERTISING CREATIVITY |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2020_21 |
Subject | ADVERTISING CREATIVITY | Code | 12224111 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
9 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||
Presentations / oral communications |
|
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals | 10% | ||||
Assignments |
|
Es realitzaran treballs individuals i en grup | 60% | ||||
Projects |
|
Es realitzarà un projecte de recerca | 15% | ||||
Others |
Assistència, participació i actitud a les classes |
15% |
Other comments and second exam session | |||
Nota final i segona convocatòria Per tal que es pugui fer la mitjana total de l'assignatura, els estudiants han d'haver obtingut més d'un 4 en cadascuna de les pràctiques o projecte presentats. Aquelles pràctiques/projecte que hagin obtingut una nota inferior a 4 o que no s'hagin presentat, s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. La màxima nota que aspiraran aquelles pràctiques presentades al juny serà de 7. Avaluació única En cas que l'alumne no pugui seguir l'avaluació continuada, haurà de posar-se en contacte amb les professores de l'assignatura abans del 2 de novembre per tal de pactar una avaluació alternativa i única. Si no avisa abans d'aquesta data no tindrà dret a acollir-se a aquest tipus d'avaluació. Altres comentaris Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle). |