Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
MEDIACIÓ SOCIAL I CULTURAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | MEDIACIÓ SOCIAL I CULTURAL | Codi | 11224108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
EXPOSICIÓ D'UN TREBALL PRÀCTIC (en grup), que inclou recerca, anàlisi, reflexió i desenvolupament pràctic, didàctic, ús de les TIC, ... sobre un tema del programa. Complementat amb activitats didàctiques i participatives per a realitzar complementàries a l'exposició a l'aula. |
20% | ||||
Treballs |
|
TREBALL DE RECERCA I ANÀLISI TEÒRIC (en grup): vinculat a un dels temes o la conceptualització de la mediació en els àmbits on es desenvolupa, d'acord amb el LLibre Blanc de la Mediació. |
25% | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
ARTICLES: (individual) Anàlisi i reflexió fonamentada sobre temes d'actualitat relacionats amb la cultura de la Pau i la gestió de conflictes a través de la mediació, que s'exposaran a l'aula. ANÀLISI DE CASOS EXPOSATS A L'AULA: Exposició i anàlisi de casos pràctics. |
10% |
||||
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
PORTFOLIO (en grup) 1. Fitxes de les classes, exposicions de l'alumnat i els conferenciants: resum breu, comentari de punts forts i a millorar. 2. valoració del curs: desenvolupament de la matèria, propostes, suggeriments, i crítiquies (es presentarà al moodle a partir del 2n més actualitzant-lo progressivvament en cada exposició) |
10% | ||||
Atenció personalitzada |
|
ASSISTÈNCIA ACTIVA EN LES CLASSES I EL CONSELL DE PARTICIPACIÓ (Individual) | 10% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
AVALUACIÓ INDIVIDUAL- DESENVOLUPAMENT D'UN TEMA. L'alumne/a, a través d'una prova de resposta extensa i justificada, ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. | 15% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
AVALUACIÓ INDIVIDUAL (QÜESTIONARI) coneixements teòrics i normativa de mediació. |
10% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assistència és obligatòria. Es preveu una via d´avaluació alternativa a l'alumnat que no pugui assitir. En aquest cas, cal comunicar-ho al professor durant el primer mes de desenvolupament de la matèria. Cal tenir aprovat el 50% de totes les parts avaluables. |