2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats Introductòries
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació en la matèria, la regulació del treball autònom i en equip.
5%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
La carpeta d’aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d’avaluació són els següents:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Actitud responsable i implicació en el treball d’equip.
- Iniciativa en la cerca d’informació.
- Pertinència i rellevància del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques.
- Utilitza les tecnologies de la informació.
- Correcció en la presentació de treballs orals i escrits.
55%
Proves de desenvolupament
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i referenciats en documents i materials de treball. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura és continuada i exigeix la implicació personal i permanent de l'alumnat en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu.

Des d'aquesta perspectiva, és necessari controlar la implicació responsable de l'alumnat en la proposta de treball i, en conseqüència, l'assistència regular, que en cap cas pot ser inferior al 80 % de les sessions. S'entén per assistència regular la presència de l'alumnat a les sessions tant teòriques com pràctiques previstes en el calendari de treball de la matèria.

Informació sobre l'avaluació:

- Per tenir dret a l'avaluació continuada és requisit imprescindible l'assistència a classe.

- El portafoli o carpeta d'aprenentage es realitzarà en grup i contindrà el conjunt d'activitats descrites prèviament (Supòsits pràctics/ estudi de casos, Seminaris, Debats, Presentacions / exposicions).

- Per aprovar cal un mínim de 5, tant en la prova objectiva com en l'avaluació de les carpetes d'aprenentatge de grup.

La segona convocatòria manté els mateixos criteris d'avaluació, i per tant, es basa també, en l'elaboració del portafoli d'aprenentatge i en la superació d'una prova escrita.