2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats Introductòries
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació en la matèria, la regulació del treball autònom i en equip.
5%
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
La carpeta d’aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d’avaluació són els següents:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Actitud responsable i implicació en el treball d’equip.
- Iniciativa en la cerca d’informació.
- Pertinència i rellevància del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques.
- Utilitza les tecnologies de la informació.
- Correcció en la presentació de treballs orals i escrits.
55%
Proves de desenvolupament
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i referenciats en documents i materials de treball. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura és continuada i exigeix la implicació personal i permanent de l'alumnat en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu.

Des d'aquesta perspectiva, és necessari controlar la implicació responsable de l'alumnat en la proposta de treball i, en conseqüència, l'assistència regular, que en cap cas pot ser inferior al 80 % de les sessions. S'entén per assistència regular la presència de l'alumnat a les sessions tant teòriques com pràctiques previstes en el calendari de treball de la matèria.

Informació sobre l'avaluació:

- Per tenir dret a l'avaluació continuada és requisit imprescindible l'assistència a classe.

- El portafoli o carpeta d'aprenentage es realitzarà en grup i contindrà el conjunt d'activitats descrites prèviament (Supòsits pràctics/ estudi de casos, Seminaris, Debats, Presentacions / exposicions).

- Per aprovar cal un mínim de 5, tant en la prova objectiva com en l'avaluació de les carpetes d'aprenentatge de grup.

La segona convocatòria manté els mateixos criteris d'avaluació, i per tant, es basa també, en l'elaboració del portafoli d'aprenentatge i en la superació d'una prova escrita.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.