2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
MAD4
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
C4
C6
En la qualificació es tindrà en compte:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Iniciativa en la cerca d¡informació.
- Pertinència, coherència i rellevància conceptual del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de la situació problema.
- Correcció lingüística.
- Actitud responsable i implicació en el treball personal i d'equip.
40%
Proves de desenvolupament
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i referenciats en documents i materials de treball. 60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, elscontinguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura seràcontinua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en lesactivitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatgeindividual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials, tantteòriques com pràctiques, es considera un requisit imprescindible per aquestamodalitat d'avaluació i, en qualsevol cas, haurà de ser igual o superior a un 80%d'aquestes sessions.

La nota final de l'assignaturas'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en els dos instrumentsd'avaluació, d'acord amb el percentatge assignat, sempre i quan tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima de5. Com que una de les competències que desenvolupa l'assignatura és expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV en la prova i treballs s'haurà de demostrar un bon domini de la llengua.

Podran optar a una segona convocatòria els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La segona convocatòria se centrarà en la recuperació de la prova escrita i/o els treballs suspesos.

D'acordamb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures queconsideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives.Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença dedispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de lesproves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.