Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11254105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Introducció: la bona pràctica educativa | |
2. Mètodes clàssics d’ensenyament de la lectoescriptura | 2.1. Mètode sintètics (fonètic): Montessori 2.2. Mètode analític (global ideovisual): Decroly 2.3. Mètode analític (mixt): Freinet |
3. Ensenyament de lectoescriptura des de la perspectiva constructivista | |
4. Mètodes i estratègies del treball de llengua a l’aula | |
5. Expressió i comprensió escrita. | |
6. Expressió i comprensió lectora. | |
7. Usos de la llengua: pràctic, científic i literari |