2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau en Educació Infantil (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II
   Continguts
Tema Subtema
1. Introducció. 1.1. Consideracions generals sobre el llenguatge, llengua i parla.
2. Com s'ha ensenyat la llengua? 2.1. Mètodes clàssics d’ensenyament de la lectoescriptura.
3. Com ensenyem la llengua? 3.1. Mètodes globalitzats.
4. Comprensió lectora. 4.1. Concepte de lectura.
4.2. La comprensió lectora.
4.3. Habilitats i estratègies.
4.4. Aspectes formals.
4.5. Etapes de la lectura.
4.6. Models d'ensenyament de la lectura.
4.7. Activitats per treballar la comprensió lectora.
4.8. Avaluació de la lectura.
5. Expressió i comprensió escrita. 5.1. Concepte d'escriptura.
5.2. Model d'escriptura.
5.3. Procés de producció de textos.
5.4. Les propietats textuals.
5.5. La composició de textos i la codificació.
5.6. Aspectes formals de l'escriptura.
5.7. Etapes de l'escriptura.
5.8. Avaluació de l'escriptura.
6. Usos de la llengua. 6.1. Resultats de l'alfabetització.
6.2. Ús pràctic.
6.3. Ús científic.
6.4. Ús literari.