2017_18
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
 Assignatures
  LITERATURA I SOCIETAT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Estudis previs
A2
C4
C5
Lectura de textos teòrics del dossier: Pierre Bourdieu, Auerbach. Lectura de relats mítics.
Controls de lectura i comprensió de textos.
Pràctiques a través de TIC
A2
C4
C5
Els dos primers ítems del programa (Tema 1) es treballaran en un BLOG (contindrà el procés d'aprenentatge, la valoració i les conclusions). Comporta la redacció, il·lustració i publicació de posts i la confecció i publicació de videos.

Els exercicis es faran amb el suport de:
Bloc personal o del grup
Video (publicació)
Tasques (penjar un fitxer)
Fòrum
Taller (avaluació entre iguals)
80%
Treballs
A2
C4
C5
Treball en grup sobre els Mites: Exposició a classe 20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els criteris d'avaluació tindran en compte els factors següents:

Correcció en l'expressió. Comprensió dels textos proposats i de les pautes donades per a la confecció dels exercicis. Bona estructuració dels exercicis (introducció, argumentacions, cites, conclusions, bibliografia, etc.). Capacitat d'observació i adequació dels continguts de l'assignatura a l'estudi de l'entorn. Recerca personal. Originalitat. Comprensió i ús de la terminologia específica. Capacitat de relacionar els textos proposats amb els contextos d'escriptura (el món en què es van escriure) i de lectura. Bona presentació. Ús de la cita, la referència i la bibliografia/webgrafia. Capacitat de comunicar amb eficàcia els resultats d'aprenentatge. Domini de les tecnologies de la comunicació.

Es penalitzarà la còpia literal o adaptada de textos d'internet sense citar-los amb l'exclusió de l'exercici.

A la SEGONA CONVOCATÒRIA caldrà refer els exercicis que hagin quedat suspesos en l'avaluació continuada.