Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
LITERATURA I SOCIETAT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | LITERATURA I SOCIETAT | Codi | 12254009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Estudis previs |
|
Lectura de textos teòrics. Controls de lectura i comprensió de textos. |
|||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Els dos primers ítems del programa (Tema 1) es treballaran a través del campus virtual i altres xarxes socials. Comporta la redacció de textos, il·lustració mitjançant tot tipus de recursos textuals i audiovisuals. Els exercicis es faran amb el suport del campus virtual i altres xarxes telemàtiques. |
80% | ||||
Treballs |
|
-Tema 1: treballs en grup i elaboració de treball personal. Treball en grup sobre els Mites: Exposició a classe |
20% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els criteris d'avaluació tindran en compte els factors següents: Correcció en l'expressió. Comprensió dels textos proposats i de les pautes donades per a la confecció dels exercicis. Bona estructuració dels exercicis (introducció, argumentacions, cites, conclusions, bibliografia, etc.). Capacitat d'observació i adequació dels continguts de l'assignatura a l'estudi de l'entorn. Recerca personal. Originalitat. Comprensió i ús de la terminologia específica. Capacitat de relacionar els textos proposats amb els contextos d'escriptura (el món en què es van escriure) i de lectura. Bona presentació. Ús de la cita, la referència i la bibliografia/webgrafia. Capacitat de comunicar amb eficàcia els resultats d'aprenentatge. Domini de les tecnologies de la comunicació. Es penalitzarà la còpia literal o adaptada de textos d'internet sense citar-los amb l'exclusió de l'exercici. A la SEGONA CONVOCATÒRIA caldrà refer els exercicis que hagin quedat suspesos en l'avaluació continuada. |