2022_23
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Fonts d'informació
Bàsica

Hi ha una àmplia i variada gamma de materials d'aprenentatge i suport disponibles per a aquesta assignatura. Sempre que sigui possible, es pot accedir a aquests recursos a (o mitjançant enllaços a través de) l'aula Moodle. Aquests recursos inclouen;

1. apunts de classe

2. resums de classe

3. llistes de lectura

4. llistes de visualització (vídeos)

5. Recursos electrònics i en línia.

Complementària Philip Kotler et al., Marketing Management, 4th European Edition, Pearson Education, 2019
Philip Cateora et al., International Marketing, 18th, McGraww Hill, 2021
Eric Arnould & Craig J. Thompson, Consumer Culture Theory, 1, Sage, 2018
Philip Cutler et al., Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, 1st, Wiley, 2016