2014_15
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
URV- CIUTADANA (Grau)
 Assignatures
  FONAMENTS DEL TURISME CULTURAL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Comprèn la importància de la societat, de la seva cultura i de l’espai com agents vertebradors de l’experiència del turista
Situa el turisme cultural com a fenòmen encaixat en els patrons de la societat contemporània
 A2 Sap com el turisme afecta la cultura local, i com la cultura local influencia les pràctiques i les percepcions del turista; reconeixent el rol de l’economia en tot això
És capaç d’identificar trajectòries sostenibles de creixement econòmic vinculades a la valorització de la cultura local per part dels turistes
 A4 Identifica noves oportunitats de desenvolupament de modalitats i productes turístics en un entorn de canvi social i de patrons de viatge
 A12 Reconeix la importància de la bona gestió de recursos i paisatges culturals per la competitivitat de la destinació i el rol del sector públic
 A14 Comprèn l’abast de la planificació, els reptes amb què s’enfronten les destinacions en quant a la seva imatge cultural i competitivitat turística, sap quins elements cal gestionar i com, i quins canvis estructu-rals en el model turístic cal fomentar
 A15 Sap analitzar els punts crítics del procés de valorització dels recursos culturals i identificar amenaces futures, i sabent dissenyar una estratègia per conduir la destinació cap a un desenvolupament sostenible
 A16 Coneix les especifitats de la planificació i gestió de productes turístics específics i emergents
Relaciona el desenvolupament de nous productes amb les oportunitats que ofereixen les noves tecnologies de la informació i la comunicació
Reconeix la varietat de recursos, pràctiques i experiències culturals que atrauen els turistes i les modalitats per convertir-les en productes
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B3 Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Troba nous mètodes per fer les coses
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Accepta i compleix les normes del grup
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip
Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors