2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
MAD4
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
C4
C6
En la qualificació es tindrà en compte:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Iniciativa en la cerca d¡informació.
- Pertinència, coherència i rellevància conceptual del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de la situació problema.
- Correcció lingüística.
- Actitud responsable i implicació en el treball personal i d'equip.
40%
Proves de desenvolupament
A1
A2
A6
MAD3
MAD4
Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i referenciats en documents i materials de treball. 60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, elscontinguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en lesactivitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatgeindividual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials, tant teòriques com pràctiques, es considera un requisit imprescindible per aquestamodalitat d'avaluació i, en qualsevol cas, haurà de ser igual o superior a un 80%d'aquestes sessions.

La nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en els dos instrumentsd'avaluació, d'acord amb el percentatge assignat, sempre i quan tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima de 5. Com que una de les competències que desenvolupa l'assignatura és expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV en la prova i treballs s'haurà de demostrar un bon domini de la llengua.

Podran optar a una segona convocatòria o recuperació els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La segona convocatòria o recuperació se centrarà en la realització d'una prova escrita i/o en la millora dels sipòsits pràctics suspesos.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.