Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titulació de Grau d'Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU I (G.EI) |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU I (G.EI) | Codi | 17914301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Cinquè | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Aplica la legislació adient al projecte. | |
A6 |
Avalua l’accessibilitat, ergonomia i usabilitat de la solució proposada. Avalua la seguretat de la solució proposada. | |
TFG1 |
Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia. Utilitza el mètodes i tècniques adients al treball assignat. Selecciona i aplica una metodologia de treball adequada al projecte. Avalua l’acompliment dels objectius marcats. Justifica les competències específiques aplicades en el desenvolupament del projecte. Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa. Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia. Proposa solucions creatives e innovadores. Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa. Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa. | |
B4 |
S’ajusta a les especificacions, reglaments i nomes aplicables al projecte. | |
B5 |
Avalua l’impacte social i mediambiental de la solució proposada. Recomana la solució més adient d’acord amb el codi deontològic dels Enginyers Informàtics. | |
B6 |
Avalua la qualitat del projecte d’acord amb els principis i mètodes de qualitat propis de l’enginyeria informàtica. | |
CT1 |
Utilitza informació en llengua estrangera d’una manera clara i eficaç | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |