2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Assignatures
  COMUNITAT, ENTORN SOCIAL I ACCIÓ COMUNITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A3
B3
B6
C1
C3
Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. 15%
Debats
B3
B5
B6
C4
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. 5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. 20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A6
A7
A10
B2
B3
B5
B8
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. 15%
Resolució de problemes, exercicis
A3
B1
B3
B4
Resolució de qüestionaris i/o exercicis, per part de l'alumne, de forma individual. 15%
Proves de desenvolupament
A3
B3
B6
C4
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'alumne ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'alumne és extensa. 15%
Proves pràctiques
A6
B2
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a superar l'assignatura és imprescindible aprovar cadascuna de les activitats amb pes a la nota.