Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
COMUNITAT, ENTORN SOCIAL I ACCIÓ COMUNITÀRIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | COMUNITAT, ENTORN SOCIAL I ACCIÓ COMUNITÀRIA | Codi | 11224107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Obligatòria | Tercer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||
Seminaris |
|
Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. | 15% | ||||||||||
Debats |
|
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. | 5% | ||||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. | 20% | ||||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. | 15% | ||||||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Resolució de qüestionaris i/o exercicis, per part de l'alumne, de forma individual. | 15% | ||||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'alumne ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'alumne és extensa. | 15% | ||||||||||
Proves pràctiques |
|
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | 15% | ||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a superar l'assignatura és imprescindible aprovar cadascuna de les activitats amb pes a la nota. |